Duurzame Bucketlist App

Bij het verduurzamen van je leven komt veel kijken. Er zijn 101 mogelijkheden om aan de slag te gaan. In de Duurzame Bucketlist app vind je de belangrijkste. Ga ermee aan de slag en maak duurzame stappen, alleen of met elkaar.
Deze app is een gezamenlijk initiatief van vijf christelijke organisaties. Op tal van manieren helpen ze kerken en christenen om beter te zorgen voor de schepping, om daadwerkelijk nieuwe keuzes te gaan maken.

2 gedachten over “Duurzame Bucketlist App

1. Marijke van Dalen

Beste mensen,

Prachtig initiatief!
    Op mijn pc kan ik de app wel downloaden, niet op mijn Fairphone -daar staat hij niet in Google play.
    Kunnen jullie mij verder helpen?
    Alvast dank!

Marijke van Dalen.

2. - redactie Kerk en milieu

Beste Marijke,

De enige optie die wij gevonden hebben is om, op je fairphone, de webpagina https://www.duurzamebucketlist.nl/app/ te openen.

Het blijkt niet om een App te gaan in de vorm van een apart programma dat op een smartphone of tablet gezet kan worden.

Vriendelijke groet,
    Joost Kahmann